Followers

Wednesday 30 March 2011

Semester yang paling "...lepak..." (",)

"...lepak!!..."
hahahaaaa~  aku rasa sem ni lah aku lepak gila... bukan lepak keluar-keluar.... or enjoy.... but enjoy la jugak... enjoy 'ketidak adaan'....(ayat apa la ni...hmm) kelas....hahahaaa~  kelas tu ada memang la da.... tapi lecturer yang tak ada.... meeting la.... MC la.... tapi assignment tetap lah ada... sekali dengan tutorial.... then bila ada kelas lak....melampau-lampau kelas nya.... sampai pecah otak.... kalau kelas wangi.. okeyh la kot... ni grrrrr~
tengik!!..

bila tak ada kelas... mula la aku dengan yang lain melepak kat kedai tepi tu haa~ ..yg diberi nama..."restoran kayu manis"... memang manis la.... ayat manis je!.. yela... masa mula-mula aku datang.... murah gila dia bagi kitorang..... dah lama-lama.... hmmm~ naik harga dah.... tension aku..... tapi mahal-mahal pun... lepak gak kat situ... sengal tak sengal.....

kalau balik rumah (hostel~) lak.... mesti singgah JJ... beli roti la... maggi la.... agaknya cctv kat JJ tu asyik muka kitorang je tiap-tiap hari.... adoyyyaaiii!!! bila dah balik rumah.... tak lain tak bukan.... bukak FB... entah apa yang ada kat FB tu pun aku tak tawu.... nak bukak blog... lagi la tak tawu nak post apa... kelakar la.... then..bila dah penat.... tido!! itulah kerja aku....

tido lak bukan main lama...ada smpai nak maghrib baru nak bangun...(apa la nak jadi kat aku ni..isshhh~) bila dah bangun.... perkataan pertama yang aku sebut...."...aku lapar la..." then buat maggi.... housemate masak... makan lagi..... then....mandi.... sambung lagi main internet.... itu je la kerja aku sem ni... bila ada test.. baru sibuk stdy...errrmmmmmmmm

lepak!.. lepak gak... tapi tak ada la... sampai lupakan study.... study tu penting kot untuk kita....... kalau tak study...nak jadi apa?... pendirian aku.... "...study tak payah nak hard sangat la...tapi biar smart.....baru result best!..." hahahahaa~ best la sangat...

[ ... kecik-kecik dah graduate... korang bila lagi?.... ]






p/s: study itu penting kot.....untuk buktikan kat parents kita yang kita ni adalah terbaik untuk mereka.... =)

No comments: