Followers

Monday 26 August 2013

ORANGE.

Awchakkkkkkk !

*ada lagi memek muka paling huduh. tapi tempek yang gedik je.*























Memang kelas kau Jah.
Aku takde kerja ni, kerja aku snap gambar sana sini dengan memek-memek muka yang menakutkan.
lepastu aku online, menggunakan kemudahan yang tersedia dengan sebaik mungkin.
"ORANG TAK NAMPAK." cakap aku dalam hati.
mana taknya, aku sensorang je tempat special.
meja aku tempat paling hantu suka iaitu, sudut empat penjuru.
so, yang jadi hantunya aku laa. hihihiiii :DD
"BOS TAK NAMPAK. TAKPE." cakap lagi dalam hati.
 "TAKDE KERJA, BUATLAH APA YANG KAU SUKA. ORANG TAK NAMPAK." hati cakap lagi.
aku cakap dalam hati sebab takdok sape aku nak cakap. memasing duduk kat cubicles/kubikel (*tak reti eja weyh) masing-masing.
so, cakap je laa dalam hati.
kelas kau, hari-hari aku maen message lepastu cas my BB dekat pc. TERBAIK!

Chupeeeee!
ada sohseh-sohseh sana-sini tanya malah bercerita sesama sendiri, kata aku dah kerja.
mana ada! aku kerja pun kerja ta bergaji.
sekarang ni dalam proses practical selama dua bulan.
ditempatkan di Hospital PUSRAWI, Jalan Tun Razak.
kalau nampak KLCC tu maknanya dah nak dekat lettew.
datang la singgah, nanti roger!
aku bahagian Pegawai Perhubungan Pelanggan dan Korporat.
so kerja aku jalan sana sini tengok patient/clients tenang tak hidup dalam hospital aku ni.
kalau tak tenang, aku kene puaskan hati diorang.
that is my task! 
so, roger je. no worries. aku turun jumpa.
*bajet je ni*
HAHAHAHAAA :DD

pejam celik pejam celik.
sebulan je lagi nak habis diploma weyh.
lepas ni mesti aku busy gila.
sebab dah kerja dapat gaji kan.
tak dapat bayangkan macam mana keadaan aku masa tu.

dah start planning ni and draft resume.
tinggal nak send je.
doakan taw geng!

WHAT?!
Degree?
yes, i do.
In Shaa Allah, ada rezeki aku sambung.

the time's show me almost to 12 o'clock.
that mean, one hour left for my lunch time :DDDDD
nak makan MIHUN SUP LETAK KAKI TENGKOK!
Yummyyyyyyyyy! Delicioussssss soooooooooo!



































nahhhh!
hadiah untuk korang.
mwahhhhhhhhh!

No comments: