Followers

Sunday 27 November 2011

salam maalhijrah buat semua umat islam di atas muka bumi Allah ini .

awcakkkk !

guys . sorry agak lama tak menghupdate . almaklumlah . berukband kita ni kejap ada tempoh dia nak hidup nak pengsan . tu yang frust je tak dapat nak hupdate .

takpe . kali ni cik Qaseh akan manfaatkan betulbetul .

sempena tahun baru islam ni , cik Qaseh ucapkan salam MaalHijrah buat semua umat islam . semoga hidup kita lebih diberkati oleyhNya dan jadi kan kita sebagai umat yang tabah untuk menongkah arus-arus liku kehidupan di hari yang mendatang .

sempena tahun baru islam ni , cik Qaseh nak bersihkan hati cik Qaseh daripada segala hasad dengki , nafsu amarah and any types of kedukaan .

cik Qaseh akan cuba .

buat masa sekarang ni , cik Qaseh taknak fikirkan pasal hati dah , pasal boyfiee ke pasal kawan ke . yang penting cik Qaseh tak nak hampakan parents cik Qaseh and sahabat setia cik Qaseh . cik Qaseh nak kongsi kejayaan cik Qaseh dengan korang .

sekarang cik Qaseh searching husbieee .


husbieeee ? menatang apa tu cik Qaseh ?

husbieee ?

entah . husbiee tu sebenarnye untuk husband . kononkonon macam boyfiee gurlfieee la . hehehe . ampunkan cik Qaseh .

okeyh . mission cik Qaseh , tak nak boyfieeboyfiee sangat sekarang ni la . sekarang ni cik Qaseh nak study dulu . bila dah kerja , mungkin kita dipertemukan husbiee bukan lagi boyfiee . kita mana tawu kan .

kenapa cik Qaseh nak terus cari husbiee ?

sebab , cinta cik Qaseh cuma ada satu .

mungkin dalam masa busy study , cinta yang dulu pernah jadi milik seseorang tu bertukarberubah jadi sebuah cinta yang suci lagi tulus untuk terima seseorang yang memegang kunci sebuah hati yang hilang tu . mungkin .

dahdahdah .

cik Qaseh nak mulakan hidup baru . azam baru . citacita baru . anganangan baru . =)

nah cik Qaseh yang selalu kuat semangatnya :



p/s : mulakan hidup baru , tak semestinya melupakan perkara yang lepas . kerana perkara yang lepas tu akan jadi pedoman dalam mencapai sesuatu .


No comments: