Followers

Sunday 24 June 2012

dah gatal sangat ni !

awcakkkk !

ngeee :)) terselah tak kemiangan cik Qaseh ?

hahaha :DD seharian tak ada buat ape dekat rumah ni , tinggal berdua je dengan roomate . so , baringbaring , golekgolek sambil tengok utube je la gamaknya .

lepastu , tangan ni gatal sangat tekan itu ini . lepas tu , tertekan video proposal marriage . a'ah . memang semangat la cik Qaseh nak tengok .

seru dah sampai ni . seru nak kawen , tapi jodoh tak sampai lagi . hahahaa :DD insyallah , Tuhan dah aturkan yang terbaek untuk cik Qaseh tu . korang tunggu je la nanti .

haaa . banyak la cik Qaseh tengok tadi orang putih duduk cakapcakap "will you marry me?" lepas tu "yes , i do!" nangisnangis pelukpeluk segala . weyyyhhh! omputih ni buat cik Qaseh jeles la !

dalam banyakbanyak proposal video yang cik Qaseh tengok tu , yang paling cik Qaseh berkenan satu je .

look very simple but nice and sweet . ambik kau , aku cakap omputih dah .

ni video dia , have a look peeps :))

p/s : tekan pause kat bawah music player cik Qaseh tu dulu .

halahaiiii . so sweet kan ?

errrr . Encik Jodohku , nanti awak propose macam ni boleh ? tapi ni versi omputih . Encik Jodoh buat versi melayu la ,okeyh ? awak datang rumah saya , lepastu awak datang dengan keluarga awak buat rombongan meminang . itu yang lebih baek kan , awak ? bila dah sah jadi yang halal nanti , baru la kita boleh sweet-sweet peluk-peluk macam tu . okeyh ?

yeayyy ! cik Qaseh memang suka cakap dengan "jodohku" , walaupun cik Qaseh tak kenal siapa dia jodoh cik Qaseh tu . dengan cara tu , buatkan cik Qaseh rasa lagi sayang lagi cinta dengan dia yang pasti untuk cik Qaseh .

weee :DD cik Qaseh tawu korang semua pun mesti gatal nak kawen jugak kan ? tipu kalau ada yang cakap tak . alaa , standard la tu . kita dah besarkan . ada yang dah ada boyfie gulrfie , tunang lagi . haaa :))

untuk jodohku , saya disini sentiasa mendoakan kesejahteraan awak supaya awak dapat hadirkan diri awak untuk saya dengan sihatnya . tak lupa juga ketebalan iman awak supaya awak dapat membimbing saya dan keluarga kita kelak kejalan yang benar . saya sayang dan cinta awak sangat-sangat sampai mati . andai ditakdirkan saya pergi dulu tanpa bertemu dengan awak , saya setia menanti awak dan berharap akan bersatu diakhirat kelak . assalamualaikumm awak :))

p/s : cintailah yang hakiki sepenuh hati korang , berpadalah cinta pada yang belum pasti milik korang .

1 comment:

Azharizman Al-Azk said...

ala... x blh aq sepertinya...
aq x pndi sweet2 ny...