Followers

Friday 10 June 2011

assignment kembali !

haaah !  lame dah tak hupdate buku cerita aku ni . . almaklum lah . . agak kebizian la jugak . . bahasa melayu mane aku pakai tu.....adoi.....  yela . . bila masuk je sem baru . . macam macam la nak kene buat . . awal awal lagi dah mintak nama ahli kumpulan . . dah start nak bincang assignment . .

lepas tu . . awal sem memang kene sediakan duit banyak untuk nota nota yang perlu dipotostet . . so far duit aku habis rm20 untuk nota saje yurp . . hadoiii . . duit duit duit ! 

dah dah . . tak nak melepaskan amarah . . cewah ~  okeyh la . . merujuk kepada perkara diatas . . aku dah diberi tugasan public speaking untuk subject communication skills . . so kat sini . . aku dah ade idea nak buat tajuk ape . . aku ingat nak buat pasal BLOG . . tapi tak tawu nak cerita pasal ape je . .

miss tu cakap . . nak 3 point je . . tapi aku tak tawu nak buat point cm ne . . idea aku nak wat cam ni . . nanti kawan kawan aku yang laen promote barang diorang kan . . so aku ni nak promote la blog . . perkenalkan diorang blogshop ke hape ke . . untuk promote diorang punye produk dalam dunia siber . .

tapi aku tak tawu nak wat cam ne . . sesapa yang ada cadangan . . meyh la tolong cik Qaseh . .

:<3: nurse Qaseh : <3 :


p/s : saje je nak bubuh gambar cik Qaseh  besar gedegak . . hehehee~  meyh tulung cik Qaseh bagi pendapat or idea nak buat tajuk ape untuk assignment tu . . buntu la cik Qaseh . .

No comments: