Followers

Wednesday, 15 June 2011

wordless wednesday : 2


cuba korang tengok gambar ni . . pastu korang ceritakan ape yang korang nampak . . bukan nak tayang muka cik Qaseh ni . . tapi ada makna disebalik gambar ni . . cube korang cari ape cerita tu . . 
p/s : aku memang suka hari rabu . . hari rabu memang hari aku . . untuk manje kan diri aku . .

6 comments:

sergeant keroro said...

spek baru :P

hehe XD

nurul tiya said...

brooch warna pink, likeee ;)

Qaseh Qhaleef said...

dah tak baru dh spek tu ....
hehehee~

Qaseh Qhaleef said...

cik tya : amek la .... nah ... hahaha

kotak bulat said...

selendang yg sama pada sume gmbr dlm blog ni.. :)

Qaseh Qhaleef said...

tu selendang ksyngn cik Qaseh tu...
sebab die je mesra alam dengan cik Qaseh ....
yg laen sume noty...xdgr kate...