Followers

Wednesday, 6 July 2011

bermula hari ini ...

okeyh . . bermula dari hari ini . . cewaahhh ! . . ayat skema gile . . semangat lah sikit korang . . hehehee~  tak ada la . . sesaja je nak bagi gimik kat anda anda semua . .

okeyh . . cik Qaseh ingat kan . . nak tukar la kata ganti diri cik Qaseh . . sebelum ni kan . . cik Qaseh guna kata ganti "aku" . . tapi rasa macam tak baek la . . sebab macam tak hormat pulak . . yela . . bukan kawan sebaya cik Qaseh je yang baca blog ni kan . . tapi ada yang lebih tua dari cik Qaseh . .

so . . dengan kesedaran yang awal ni . . cik Qaseh akan tukar kata panggilan tu . . daripada "aku" kepada cik Qaseh . . nampak la sopan sikit kan . . tak rasa macam kurang hajar sangat . . hehehee~

tapi kalau cik Qaseh ada macam kekasaran yang tak nampak ke . . tegur tegur la . . ekh . . hehehe~

actually . . tengah menaip dalam keadaan yang penat . . badan tak larat . . hadoiiii . . nak tido sepuaspuasnya . . hehehee~



p/s : tak tahu dah macam mane ayat aku tu . . rasa macam tunggang langgang . . maklumlah . . orang penat . . hehehee~ selamat malam semua . . =)

7 comments:

aimie amalina said...

heee..camat mlm Qaseh ku hihi =)

Srikandi Cinta said...

sweetnye name panggilan baru :)

Haslinda Ariffin said...

thanks follow my blog..
i follow u back..hehe

Qaseh Qhaleef said...

aimi amalina : selamat malam sayang ... =)

Qaseh Qhaleef said...

srikandi cinta : terima kasih ... =)

Qaseh Qhaleef said...

haslinda ariffin : terima kasih ... singgah2 la sini yurp ... salam kenal ...

Ini Kisah Tia said...

perubahan yang baik :)